Responda AB

"Servicen är snabb och personlig"

Responda tillhandahåller en svarservice utöver det vanliga, hög kvalitetsnivå och med kundanpassade lösningar. Responda hanterar alltifrån tillfällig telefonpassning till helhetsansvar för växelnummer och kundtjänst. Verksamheten drivs helt från huvudkontoret som ligger i Danderyd – Stockholm, medan kunderna är utspridda i hela Sverige. Företaget grundades 2008 och har använt sig av VMI som IT-leverantör sedan starten. Tillsammans har vi utvecklat ett bra samarbete och Responda är en trogen kund till VMI. VMI driftar Respondas alla servrar och telefoniväxlar med en övervakningstjänst dygnet runt. 

Joakim Ögren, VD och en av grundarna av Responda har fått ordet, Jocke berättar och kommenterar vårat samarbete nedan.
"VMI har totalansvaret för hela vår IT-miljö och drift. Vi besvarar dagligen 6000 samtal och IT miljön måste fungera till 100% och dygnet runt. Vi har ett nära samarbete och dedikerad förstatekniker som har full koll på hela vår miljö. Servicen är snabb och personlig. Vanliga ärenden som utökningar eller nya medarbetare med arbetsstationer och e-post hanteras snabbt. Vi har jobbat med VMI i sju år och känner oss trygga att lägga hela vår IT-miljö hos dem. Rekommenderar VMI starkt.".

Besök gärna Respondas hemsida www.responda.se om ni vill läsa mer om företaget och företagets tjänster.